Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)
Adres do reklamacji:
PCNET SP.J.
Ul.Żeromskiego 5/2a
10-350 Olsztyn
Tel. 895352333
Dodatkowe informacje
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem email:
serwis@pcnet.olsztyn.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona
reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego podany
w zamówieniu, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji
Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego na adres email lub adres poczty tradycyjnej.

Witryna stworzona na platformie