Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Podpis Elektroniczny

Zajmujemy się wdrażaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego CERTUM – Powszechnego Centrum Certyfikacji – Asseco Data Systems S.A.  (dawniej Unizeto Technologies S.A. ) niezbędnego do obsługi programu Płatnik w komunikacji z ZUS, z możliwością wykorzystania w  kontaktach z Urzędem Skarbowym, instytucjami samorządowymi.

Świadczymy usługi w zakresie wypełnienia dokumentów, poświadczenia podpisu, wdrożenia , instalacji na komputerze klienta.

Cennik Produktów

Zestaw Certum Mini z czytnikiem 1 rok 249,00 zł netto ( 306,27 zł brutto)

Zestaw Certum Mini z czytnikiem 2 lata 289,00 zł netto ( 355,47 zł brutto)

Zestaw Certum Standard z czytnikiem 1 rok 239,00 zł netto ( 293,97 zł brutto)

Zestaw Certum Standard z czytnikiem 2 lata 279,00 zł netto ( 343,17 zł brutto)

Odnowienie Podpisu 1 rok 118,99 zł netto ( 146,36 zł brutto)

Odnowienie Podpisu 2 lata 164,99 zł netto ( 202,94 zł brutto)

Cennik usług dotyczących Podpisu Elektronicznego

Nazwa usługiCena netto
Przygotowanie wniosku uzyskania certyfikatu ścieżka Ekspres 24 godziny50zł
Przygotowanie wniosku uzyskania certyfikatu ścieżka Turbo Ekspres 30min65zł
Potwierdzenie tożsamości20zł
Instalacja Certyfikatu na karcie30zł
Instalacja Certyfikatu w Systemie Windows oraz programie Płatnik30zł
Wysyłka dokumentów10zł
Dojazd do klienta na terenie Olsztyna bezpłatny
Dojazd do klienta poza Olsztynem2zł/km
Prace dodatkowe85zł/h

Ceny netto

Witryna stworzona na platformie